Saturday 12 May 2012

Happy Mother Day

hari tk 13 Mei 2012 adalah mrupakan hari pling bsar dlm hdupku....insan nk mulia tk lh dh lahirkan aku kt dnia tk.....mun ukn sbabny x mungkin aku jd kwan takrang rietok na x....aku syang ny alu2 even aku slalu knk repak leh ny.....ny repak coz ny sayang....mamak !! anak mamak sayang mamak....:3...muahhhh !! sayang mamak......aku blikan present k mamak ku....aku blikan ny sbuah buku....ok kan?? at least ada.....apa yg pnting kasih sayang kta untuk ny pun dh cukup....na x??....huhuhuh....mamak aku slalu pdh "cukuplah skadar kasih sayang nok takrang brik...x pyh nak bli2 hadiah k mamak...kasih sayang ya dh cukup.."kta2 tk lh plah aku mgalirkan aek mata....mamak !! aku sayang mamak.....btw...

SELAMAT HARI IBU 

HAPPY MOTHER DAY

semoga mamak panjang umo n murah rezeki.....wish you happy always....sayang mamak <3


No comments:

Post a Comment